helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Boktips...

Publicerad 2013-06-28 08:56:00 i Allmänt, Böcker,

En man som heter Ove är en fantastiskt rolig bok, ett leende på läpparna! Den är skriven av Fredrik Backman och är en bok som både är rörande, ironisk och rolig. En lättläst bok som passar perfekt när man som jag sitter på Y-bussen i 4,5 timme :-) Efter en fantastisk kväll på Globen och Depeche Mode igår är jag nu åter på väg till familjen och stugan i vackra Hälsingland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela