helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Birka Paradise kryssning (tävling)

Publicerad 2013-06-28 22:55:00 i Tävling,

Majbebis08.blogg.se har en rolig tävling nu i samarbete med Birka Cruises. Nu har ni chansen att vinna en 22timmars sommarlovskryssning med lek och bus dagen lång. Vad ingår då? Jo ALLT;

Nu har ni chansen att vinna en 22timmars sommarlovskryssning med lek och bus dagen lång. Vad ingår då? Jo ALLT;

*Boende i utsideshytt · *Kryssningsmeny · *Frukost · *Lunch

· - För upp till 4 personer, avresa söndag-onsdag på valfritt datum under perioden juli-11 aug i mån av plats.


"Jag tävlar om sommarlovskryssning för hela familjen på Birka, hos majbebis08.blogg.se tävla här du med!"

För att tävla gör du så här: Skriv en kort kommentar över vilka tar du med på kryssningen om du vinner? Kanske bjuder du din systerdotter eller har du egna små som vill åka på vad som kan vara årets höjdjpunkt?

Tävlingen avslutas den 4/7 kl 15:00. I samarbete med Birka. Psst! Åker ni med Birka i sommar så glöm inte att tagga #birkasommarlov!

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela