helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Bamse hudkräm CCS

Publicerad 2013-07-18 12:18:00 i Allmänt, Hudvård,

En snäll hudkräm till barn är Bamses hudkräm från CCS. Den känns inte kletig utan är lätt att använda och smörja in sitt barn med. Min yngsta som är 9,5 månader har lite torrfläckar på ryggen och den här krämen hjälper bra. Hans hud känns snabbt mjuk och len igen. Rekommenderas.


För mer info:
Bamse hudkräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela