helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Slö dag idag...

Publicerad 2013-12-21 19:46:00 i Familj,

Oj, det var svårare än vad jag trodde att komma tillbaka till svensk tid efter Tobago resan. Vaknade 09.30 imorse och sen gick jag och sov med lilla Anton 11.30-13.30 och skulle kunnat sova längre..
Kollade längdskidor på tv:n, sprinten, och kom på mig själv att jag längtar efter den vita snön. Jag vill oxå åka skidor!!! Såå trist med detta gråa slask och plusgrader vi har ute.
Vi tog iallafall en promenad hela familjen och hämtade ut ett paket till mig, vinst från Loppi event Christmas, en superfin kaffebryggare från OBH Nordica. Tack 💐!
När vi kom hem igen började barnen med pepparkaksbak, det blev ett charmigt litet slott med en gård full av djur 😊.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela