helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

Nu lyfter vi 🌮✈🍉

Publicerad 2013-12-10 13:34:00 i Resor, Tobago,

Jaa, först in pĂ„ planet 😄! Nu Ă€r vi snart pĂ„ vĂ€g mot Tobago, jag och Sofia. Vi lyfter om 15 minuter. Pirrigt!!! Men det kommer bli toppen med sol och bad. Och lĂ€sa bok i massor, det ska jag göra 😊. GrĂ€t nĂ€r jag sa hej dĂ„ till barnen och sambon, mina Ă€lsklingar och det bĂ€sta jag har. Älskar dem mest 💕💕💕💕.
Uppdatering kommer under veckan..

Kommentarer

Postat av: nasus

Publicerad 2013-12-11 13:38:46

Tomt flygplan eller V.I.P gÀster ?

Svar: Vi var först ombord, sen blev det fullt plan 😄
Helena

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela