helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

Framme pĂ„ Tobago 🌮😄

Publicerad 2013-12-11 23:36:00 i Foto, Resor, Timarco, Tobago,

Å sĂ„ var vi framme pĂ„ Tobago, pĂ„ Tropikist Beach Hotel (sydvĂ€stra udden), vi kom fram 02.00 igĂ„r natt svensk tid, vi och vĂ„ra fina resvĂ€skor Travel frĂ„n Accent. Vi var andra gĂ€nget som kom till Tobago med Apollo, veckan innan oss var det premiĂ€r för charter och dĂ„ hade det varit vĂ€lkomnande med musik etc. Trevliga mĂ€nniskor frĂ„n Apollo mötte oss och jaaa vi var först Ă€ven in pĂ„ bussen (precis som med flyget) som sen bara tog 4 minuter att Ă„ka till hotellet som ligger pĂ„ sydvĂ€stra udden. Det Ă€r hĂ€rliga 28 grader ute, lite regnskurar men varmt och skönt. Massor av smĂ„ söta kolibrier överallt 😄.
Vi har hunnit med att bada i poolen och dÄ invigde jag min nya bikini Triumph frÄn Timarco, promenerat till lilla centrum i Crown Point, badat yacuzzin, lite mer pool, lÀst bok, tagit en drink och nu ska vi snart kÀka middag pÄ hotellrestaurangen med utsikt över havet
. PÄ lördag Äker vi pÄ en utflykt till Buccoo Reef och Nylonpoolen, dÄ ska vi Äka glasvattenbÄt och kolla fina fiskar bl.a. Och pÄ söndag ska vi pÄ en gatufest i Buccoo. Tack Äterigen Mammaboosten för att vi fick chansen att Äka hit! Bilder:

Kommentarer

Postat av: [email protected]

Publicerad 2013-12-12 06:51:17

Oj vad hÀrligt det ser ut, ni kan vÀl inte annat Àn fÄ en underbar vecka. Kommer att följa din blogg och vÀntar med spÀnning.

Postat av: Nasus

Publicerad 2013-12-12 10:56:38

Wouw vilka underbara vyer , Àven jag kommer med spÀnd förvÀntning att se fram emot nÀsta inlÀgg!

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela